Brandforsikring

Alle haver i HF Brandhøj skal have en brandforsikring (undtaget selvfølgelig haver uden bebyggelse).

Mange haver har en brandforsikring (og eventuel bygningsskade og indbo forsikring) gennem en Fællesforsikring, hvor det har været muligt at forhandle en fornuftig præmie.

Fællesforsikringen administreres af et medlem i foreningen og det foregår udenom foreningen. Hvis du ønsker en forsikring gennem Fællesforsikringen så kontakt pågældende medlem på hf.brandhoej.forsikring@gmail.com

Hvis du bestiller en forsikring, så udstedes der en forsikring til HAVEN, og altså ikke til dig personligt. Forsikringen følger så haven, indtil den eventuel bliver opsagt af lejer.

Afregning foregår mellem dig og administratoren af forsikringen, der så sørger for fælles afregning til forsikringsselskabet.

Medlemmer, der ikke er med i Fællesforsikringen, må påregne at skulle dokumentere fra tid til anden, at de som minimum har en brandforsikring. Dette foregår ved fremvisning af kvittering for betalt brandforsikring.